Konditionstest och annat

Oj, vilken dag!
Hade konditionstest, vägning och mätning med Joel idag, samt coachsamtal med Anna-Karin. 
Efter mötet med Joel fick jag återkoppling med detta mail:
Hej Anne!
Riktigt grymt jobbat idag:
Du har tappat 2,5 kilo samt 3 cm över både midja och höft.
Ditt konditionsvärde är 33 och i din åldersgrupp anses det vara "medel". Du ligger dock 100 meter ifrån att komma upp till nästa nivå (Den fjärde av totalt fem), som kallas för "över medel" och det är jag helt övertygad om att du gör så fort höften känns bättre. :)
Riktigt kul att se dig och fortsätt såhär!
/Joel
Jag är så glad och peppad!
Efter allt detta åkte jag till Calanderska sjukhuset och SportsMed. Där tittade en läkare på min onda skinka/höft. Jag ska på magnetröntgen, sa han, sedan får vi se hur vi går vidare. Jag hade så fruktansvärt ont efter konditionspasset idag så det var inte klokt. Tog 2 Ipren men haltade ändå hela dagen. Älskar när man träffar en bra läkare som tar en på allvar. 
I morgon ska jag prova ut ilägg till springskorna, rida dressyr för Maria och köra ett träningspass med cykel och styrka på kvällen.

Kommentera här: