Veckans träning

Veckan började med två dagars tjänsteresa, helt utan möjighet att träna. Det kändes ok då eftersom jag hade en plan för veckan. Tyvärr grusades den av att jag blev sjuk.
Enda träning denna vecka var onsdag då jag cyklade och körde styrkepasset. 
Jag insjuknade och missade därför mitt andra cykel och styrkepass, 2 yogapass och 2 ridpass. Pust.
I morgon var planen att jag skulle träffa Joel och göra konditionstest, men det har vi skjutit på en dag. Håll tummarna för att jag känner mig helt bra på tisdag. 
En positiv sak har dock hänt. Jag har köpt nya löparskor! Känner mig springsugen som bara den. Tänk att få slippa cykeln och springa ut i skogen i stället. Lycka!
Här är mina nya skor:
1 Evy Hagstedt:

skriven

Ser supersköna ut,hoppas du blir bättre så du kan ut och springa i skogen snart.Ses till helgen,kram.

Svar: Det hoppas jag också. Cykla är riktigt jobbigt... Blir jättekul att ses i helgen! Längtar!
Anne

Kommentera här: