Vilken underbar dag!

Att vara ledig tre dagar i sträck är melodin. Då hinner jag med att vila, ladda om och få en hel del gjort. Jag har normalt inga problem med energin, men arbetet suger en del just nu. Då var det helt enkelt toppen med tre dagar ledigt. 
Dag 1. Midsommarafton. Inga gäster, mest vila. Ett träningspass som ner mig på jorden. Hjärnan rensad och snäll är resultatet
Dag 2. Lite hästliv och kalas hos bonusdotter, mest vila
Dag 3. Energi!!! Glömde nämna under dag 1 och 2 att jag satt och bakat surdegsbröd. Dag 3 började med frukost  tillsammans med kärleken och bonusdotter därefter gräddning av bröden som vilat i kylen. Under tiden som bröden gräddades fixades tvätten och diverse hemfixgrejer. Kl 11 var det dax för saft hos svåger och svägerska, sedan ridning, flyttning av häst och bodypump. Nu har vi tömt gården och flyttat båten (som fortfarande är på land :-) ifall snickarna kommer och bygger trapp och altan på framsidan snart. Jag har fått en vattenmelondrink i min hand och ska strax glda ner i badet. Livet är sä härligt! Och det är bara tre veckor till semester.
 
1 Jane:

skriven

Vad härligt med semester :) Säg till om ni vill ha besök någon dag då kommer vi en sväng till Lilla Edet :) Kram

Svar: Ni är jättevälkomna! Jobbar en vecka till sedan är det fritt fram. Kram
Anne

Kommentera här: