Veckans träning - förra veckan

Är inte supernöjd med träningen förra veckan, det är svårt att hålla planen ibland. 
Måndag avbokade jag träningen och träffade Line istället, det var mysigt
Tisdag var jag i Stockholm. Körde Bodypump på Sats nära hotellet
Onsdag reste jag hem från Stockholm och var hemma strax efter 9 på kvällen
Torsdag red jag Robban
Fredag boot camp på Dyrön. Jättekul och fortfarande full med blåmärken efter brottningen
Lördag hemresa och ledig dag
Söndag ridning på morgonen, och body pump på eftermiddagen.
Det som saknades var framförallt konditionspass. Pulsen måste upp!
Jag tvivlar på att jag kommer springa Midnattsloppet. Tycker inte jag blir bättre i skadan och hade riktigt ont efter bootcampen med lite löpning i fredags. Det var en stafettdel, "idioten", där vi sprang och lyfte däck. Löpningen var ingen hit... ganska klantigt men skitkul!
Nu är det måndag morgon och jag ska ha säljmöte med mitt team i två dagar. Vi börjar med thaiboxning, det ska bli kul att prova
Ha en bra vecka!

Kommentera här: