Vår!?

Vi är fortfarande i februari månad och det känns som våren är på väg på riktigt. Men det kan väl inte stämma? Är det inte lite väl tidigt. Jo, det är klart det är skönt, men ändå. Lite konstigt är det nog. 
 
Idag har jag varit riktigt effektiv, både på jobbet och efter. Robban fick en promenad (ryggen är inte bra ännu), och lite bus i paddocken. Det var skönt att rulla sig utan täcke också
 
 
Efter mys med Robban blev det städning av huset. Mutade mig själv med ett glas vin, då gick det fint :-)
Imorgon åker jag till Stockholm igen. Jag bor hos syrran den här gången, är så himla trött på hotell. Hoppas vi får till ett eller två träningspass. Det hade varit toppen! Kolhydratuppladdade så noga så jag la på mig 2 kg! Suck. Hoppas det rättar sig till automatiskt, men just nu känns det inte särskilt kul på den fronten. Körde ett rejält pass igår. Det var skönt för min stela kropp. Ja, inte precis då, men efteråt..
På fredag morgon hämtar jag upp min bästis i Trollhättan strax efter jag landat. Det blir en ledig dag igen. Vi ska på Göteborg horse show. Tjoho! Fredag kväll blir det middag hos oss och då kommer även hennes man med, det ska bli så mysigt att ses. Alldeles för länge sedan sist. 
 

Kommentera här: