Hästar och Viktväktarna

Det var den här bilden som fick mig att vakna upp! Hur många kilo har jag gått upp under min sjukdom? Det är drygt 1,5 år sedan jag slutade med all träning i samband med att jag fick utmattningssyndrom. Kan det vara 8-10 kg? Ingen aning, men bilden blev ett wake-upp-call.
Jag vet inte om jag klarar en struktur ännu, eller om jag ens kommer få ut något av Viktväktarmötet. Det kanske är för mycket ljud, prat och surr. Då slutar min hjärna att fungera. Tyvärr är genomgången med nya medlemmar efter avslutat möte, det blir en utmaning. Kommer jag förstå hur det går till och hur man räknar? Jag ska iallafall göra ett försök. Vid lunchtid idag ska jag testa och jag hoppas jag klarar det. Agne finns ju där när jag kommer hem och vi kan nog lista ut hur det funkar efteråt. 
På bilden ovan går jag och Måns i uppförsbacken hemma. Den är grym. Han är ganska trött efter at ha busat runt i sommarhagen i nysnön. Här kommer några bilder från Måns och Robbans lek: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: