Golv i sadelkammaren

Nu är golvet på gång och jag har fått vara plattsättare för första gången i mitt liv. Mannen skar plattor och jag fixade mönstret. Vi är ett bra team så det gick bra. Pauser och funderingar kring nästa steg gjorde att det tog väldigt lång tid. Idag är jag ganska ledbruten, men glad. 
Ikväll (tidigast) ska det fogas. Vi får se om ork och tid finns. Jag längtar efter att se det färdiga resultatet. Klinkers är köpt på Höganäs kakel. 
Nästa stora fråga är skåp och inredning. Det blir nog Ikea, men ska vi ha köksskåp eller garderober? Jag vill ju ha samma stil på högskåp som på skåp med köksh. Svårt om man väljer garderober kanske? Jag vill gärna ha mörkt trä. Hur har du löst detta med enhetlig inredning i sadelkammaren? 
 
1 Ida:

skriven

Snyggt!!
Jag hade nog letat på loppis eller blocket efter just det som jag vill ha :)

Svar: Har letat som en galning, men inte hittat rätt, så det blir Ikea. Bilder kommer!
Anne

Kommentera här: