Funktionär på SM i sportkörning

Idag har jag varit i Göteborg några timmar. Det är SM i sportkörning och jag har satt upp mig som volontär några tillar idag och imorgon. Det är en stor utmaning för mig, men jag ville prova. 
För att hitta och förstå körde mannen mig till Göteborg igår. Jag ville veta vart jag skulle gå och så. Det blir rörigt i min hjärna när jag inte har koll och är stressad. Och stressad blir jag även om jag är i god tid, det ingår. 
Idag var det lugnt. Jag hade koll. När det blev för mycket intryck satte jag mig och lyssnade på min bok. Ekipagen kom med 10-20 min mellanrum, då skulle jag stänga av en cykelbana medan de passerade. Mycket väntan alltså. Det passade mig perfekt! Nu är jag skittrött, men det känns ändå ok. Imorgon förmiddag ska jag vila, och sedan åka ner några timmar igen. Tror det räckt med en dag för min del, men du blev det så eftersom de har haft svårt att få tag på folk. 
Här är några bilder från idag. Ponny-dressyr; enbet, par och fyrspann. 
Susanne Ankermark
 
 
Emma Gustavsson
 
 
 
 

Kommentera här: