Veckans träning

Förra veckans sjukdom kändes av lite denna veckan också, det har delvis påverkat träningen, men inte så farligt.
Måndag träffade jag Joel och gjorde konditionstest - sprang så fort jag orkade i 15 min.
Tisdag red jag dressyrlektion. Det som är konstigt med ridningen är att efter alla år så får jag fortfarande träningsvärk i musklerna i jumskarna efter ett dressyrpass. Kanske slarvar jag mellan lektionerna? 
Onsdag yogade jag här hemma i drygt en timma eftersom jag inte kom iväg på ett andra pass på veckan.
Torsdag och fredag blev vilodagar och igår, lördag, blev det endast en promenad på ca 6 km.
Idag har jag tagit igen mina vilodagar med råge!
Började dagen med en härlig ridtur i det vackra höstvädret. -3 grader i morse. Vinterkläder fram!
Nu har jag cyklat och styrketränat. Kvällen kommer avslutas med 1,5 timma yoga i Kungälv. Det ska bli så skönt. Hoppas jag har lite ork kvar bara.  
Jag hade lite dåigt samvete för denna träningsvecka, men nu när jag summerat så inser jag att jag ändå har rört mig en hel del.
Kommande vecka blir det att fokusera på mat och träning. De tre första dagarna är jag bortrest på jobb. Konferens i två dagar och en dag vanliga möten. Det blir en utmaning! Resa och mat är ingen bra kombination, men jag köper med mig frukt och några keso med nötter och frukt och äter som mellanmål, så går det nog bra. 
Hoppas att jag får en tid för magnetröntgen senare i veckan som kommer, det hade varit toppen
 
 

Kommentera här: