Veckans träning

Ännu en vecka har gått och det är ganska precis en månad kvar till jul.
Dax att summera träningen denna veckan.
Måste börja med att berätta att träningsvärken i vaderna från onsdagens pass har släppt nu. Det höll i sig i tre dagar!
Måndag Yoga, 1,5 timma. Kursen i Kungälv på söndagarna är slut så nu får jag åka till Spekeröd hembygdsgård utanför Stenungsund när jag vill yoga. Det tar ungefär llika lång tid att åka dit som till Kungälv, men vägen är sämre. Krokig och ganska dålig. Måndagarna är jätteroliga. Gruppen är mer avancerad och man tvingas tänja lite på gränser och ork. 
Tisdag red jag dressyr för Maria på dagen. Det blev ett halvt pass kan man säga för hon red Robban först. Riktigt roligt! Detta skedde på min lunchrast, som jag utökade till två timmar. Förlorad arbetstid som jag lätt tar igen. 
På kvällen var jag i Kungälv och körde ett pass Bodypump. Timman går otroligt fort. 
Onsdag var det träff med Mitt Livs Form gänget och vi började med ett träningspass. Jag hade ätit ganska nära innnan passet. Lasagne.... Det ångrade jag grymt. Vi körde övningar två och två, och det var så jobbigt så det var inte sant. Mina lår var som gele´ (bodypumpen?), men gud vad kul det var! Att träna i grupp är min grej. Jag blir supertaggad!
Torsdag red jag dressyr i paddocken. 
Söndagen innehöll ingen yoga, men det blev ett dressyrpass tills regnet tilltog och det strilade innanför nacken och utmed armarna. Tur att det finns belysning, för det är riktigt mörkt just nu.
Det var hela veckans träning. 

Kommentera här: