Det blev lite sjukdom ändå

Ingen träning igår. Jag missade att avboka i tid (2 timmar innan passet börjar vet jag nu) och kommer få böta 40 kr. Trodde nog jag skulle fixa det. Sjukdomen var fortfarande i förnekelsefasen, men så blev det inte. 
Idag har jag jobbat från sängen. Värmefilt och dator i fin harmoni. Det var skönt att tillbringa horrisontellt.
Efter arbete.. -ja, jag vet. Det är idiotiskt att jobba när man är sjuk, men vi har bara några dagar kvar på månaden januari och jag har en del ordrar jag förhandar om. Efter arbete kollade jag på Dawnton Abbey. Jag har precis börjat med säsong ett. Riktigt bra. Hur kan jag ha missat denna serie de senaste fyra åren?
Sambon kallade och jag fick en härlig överraskning. Mums!
Alldeles om en stund ska jag förflytta mig från sängen till soffan, men först hinner jag nog med avsnitt från Downton Abbey.

Kommentera här: