50 bast!

Vad hände? 
50-årsdagen är passerad med hjälp av familj, vänner och massor av kärlek. Ingenting känns längre likadant. Men äh, bara skoja, det är klart det gör. Allt känns likadant, förutom mitt hjärta som är till bredden fyllt av glädje! 
Jag hatar egentligen att vara i centrum och måltavla för överraskningar, men den här gången lovade jag mig själv att klara det. Lita på min man och min omgivning. Det gick bra. Jag fick många härliga dagar. Det känns som jag fyllt år en hel vecka! Jag har fortfarande en del firande kvar, men först måste jag vila. Är ganska urlakad nu. 
Här piffar jag med champage, ljus och mys inför middag på Grand hotels veranda och Otello på Operan:
Förutom Grand hotell och opera i Stockholm har jag hunnit med en lunch på Ulla Vinblad på Djurgården, shoppat och fikat på NK, sen middag på Rubys grill i Gamla stan, sushi på Östermalm, visning av konst på Bukowskis (inför auktion), skoshopping till Agne, massor av kvalitetstid i sviten på hotellet. 
I torsdags hade vi lunch för ca 20 pers här hemma, och några som inte lämnade utan även stannade på middag (trevligt!), igår spa med behandling och sedan middag med bästis Anne och idag vila, vila, vila. Senare idag kommer en gammal NY kompis, det blir kul. 
Ja, och så var det det där med firande med resten av familjen. Det hinner vi. Det ska bli jättekul, men jag tror vi väntar lite. 
 

Kommentera här: